Facebook oglaševanje se stalno razvija in dopolnjuje. Ljudje smo vizualna bitja. Privlačijo nas oglasi z lepimi fotografijami. Če so interaktivni, toliko bolje. Poznate najnovejše formate, ki so v Facebooku na voljo oglaševalcem? Poleg oglasov z eno sliko so na voljo še Facebook carousel, slide show, video ali canvas. Carousel v Facebook oglaševanju je vrtiljak z več slikami. Lahko so različne ali manjši deli večje slike. Z njimi lahko poveste kratko zgodbico ali pokažete raznolikost svoje ponudbe. Poigrajte se z različnimi možnostmi. Vas zanima oglaševanje na Facebooku?
S testiranjem različnih kombinacij lahko ugotovite, kakšen vrtiljak je vašim kupcem najbolj všeč. Vse oglase je dobro preizkusiti. Po nekaj dneh vam bo analitika pokazala, kaj se splača obdržati in kateri oglasi ne privabijo nikogar.
Slide show je sestavljen iz slik in se vrti kot video. Uporabite lahko tudi pravi video. Facebook oglaševanje postaja vedno bolj interaktivno. Ne samo ogledovanje slik, sedaj vam je na voljo cela zgodba. Ste že preklikali kakšen canvas? Pri nekaterih na prvi pogled sploh ni videti, da gre za reklamo za nek izdelek. Izvrstni so za takrat, ki bi radi predstavili dogodek ali izdelek, pa ne želimo preusmerjati uporabnika po spletu. Z canvasem si lahko pogleda kratek video, prelista slike in na dnu oglasa opravi nakup. Vse to opravi znotraj Facebooka, na svoji mobilni napravi. Gre za predstavitveno spletno stran v malem.
Facebook je analiziral vedenje svojih uporabnikov na spletu in rezultatom prilagodil svoje Facebook oglaševanje. Velik odstotek nas dostopa do aplikacije preko mobilnih naprav. Pri tem ne izgubljamo časa s čakanjem. Če se stran ne naloži v nekaj sekundah, gremo naprej. Canvas je prilagojen prav takim uporabnikom. Deluje desetkrat hitreje od običajne spletne strani. Slike se nalagajo gladko, ni čakanja na začetek videa, ni preusmerjanja med spletnimi stranmi. Zanimiv nam je dovolj dolgo, da se odločimo za nakup. Za tega pa zadošča nekaj klikov.