Polona Kisovec je direktorica podjetja za donosno trženje 121 marketing d.o.o. ter prva slovenska državna prvakinja v neposrednem trženju. Z več ko 14-letnimi izkušnjami s področja trženja in marketinga je v svoji karieri pomagala podjetjem zaslužiti na milijone evrov ter naročnike pomagala obvarovati pred udarci recesije.
“V marketingu in prodaji moramo biti danes bolj kot kdajkoli prej drugačni, inovativni, izstopati od povprečja ter vedeti, komu in na kakšen način ponujamo svoje produkte, da bomo ustvarjali dodano vrednost, “pravi Polona Kisovec, strokovnjakinja za neposredno trženje.
Polona Kisovec se s svojimi marketinškimi uspehi uvršča med pionirje direktnega marketinga. Svojo kariero je začela na Studio Moderna s pripravo prodajnih tekstov za zdaj mednarodno priznano blagovno znamko Dormeo. Njena direktna pošta še zdaj žanje velike uspehe po JV Evropi. Konkurenca in ostala podjetja način zasnove direktne pošte po sistemu Polone Kisovec že več let uspešno kopirajo ter se zgledujejo po načinu pisanja prodajnih tekstov, kot jih je zasnovala Polona Kisovec.
Polona Kisovec s svojim delom v okviru lastnega podjetja 121 marketing postavlja nove standarde o marketinškem delu, ki jih uspešno uporablja pri pripravi marketinških rešitev za različna podjetja in panoge (turizem, zavarovalništvo, igre na srečo, finance in bančništvo, izobraževanja, wellness in fitness, avtomobilizem, produkti široke potrošnje). Po priporočilu je Polono Kisovec za pripravo marketinških materialov najelo eno izmed največjih in najvplivnejših ruskih podjetij. V letu 2014 pa je Polona Kisovec začela poglobljeno sodelovati z uveljavljeno ameriško marketinško agencijo.