Kako narediti vtis s poslovnimi darili?

Hitro se bližajo novoletni prazniki in zopet je napočil čas, ko jo potrebno izbrati primerna poslovna darila za naše partnerje. Dobro izbrana poslovna darila lahko veliko pripomorejo k vzpostavitvi in izboljšanju poslovnih odnosov z našimi strankami, dobavitelji, partnerji. Promocijska darila so lahko stroškovno zelo učinkovito sredstvo za dvigovanje prepoznavanje podjetja in posledično vpliva na večjo prodajo. Pri poslovnem obdarovanju je pomembno narediti in pustiti dober vtis pri poslovnem partnerju, ki mu podarimo poslovno darilo. Če želimo to doseči, se moramo vsekakor naučiti premagovati izzive, ki nastanejo pri poslovnem obdarovanju.

 

Poslovna darila morajo biti prilagojena strankam

V kolikor kupujete poslovna darila za tujce morate vsekakor upoštevati karakteristike, kulturne in poslovne navade ter običaje okolja iz katerega prihaja obdarovanec. Košarica vina je npr. lahko primerno poslovno darilo za nekoga v Franciji, nikakor pa ne bo primerna za poslovne partnerje iz arabskih držav, kjer je alkohol prepovedan. V kolikor vaši poslovni partnerji vidijo in občutijo, da spoštujete njihovo kulturo in da ste se potrudili in raziskali, kakšno poslovno darilo bi jih lahko razveselilo, vas bodo obravnavali veliko bolj resno, vam pa se bo dvignila kredibilnost, verodostojnost in zaupanje. Pri izbiri poslovnega darila se splača potruditi in poglobiti v navade, želje in interese strank, saj gre pri poslovnem obdarovanju za naložbo, ki vam lahko na dolgi rok prinese tudi veliko boljše poslovne rezultate.

Poslovna darila kot promocijski material

Koledarji, svinčniki, vžigalice, obeski, skodelice, ipd. so železni repertoar klasičnega promocijskega materiala. Takšna promocijska darila so resnici na ljubo, že dolgo zastarela in lahko izzovejo pri prejemniku celo nasprotni učinek od želenega. Zakaj? Osebo, ki ji podarite takšno promocijsko darilo, lahko namreč spravite v nerodno situacijo, ko mora zaradi prejetega darila hliniti navdušenje, tega pa si verjetno ne želite, saj ne želite vaše poslovne stranke ali partnerja spraviti v nelagoden položaj.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.