Promocijska darila so na voljo v vseh mogočih barvah, velikostih in oblikah. V ponudbi najdemo najrazličnejše izdelke, od prevladujočih pisarniških pripomočkov do bolj ali manj uporabnih inovativnih izdelkov. Pestra paleta možnosti je vsekakor dobrodošla, saj nam omogoča pravo izbiro darila za vsakega prejemnika. A prav to lahko povzroča tudi veliko težav, saj je težko izbrati najboljše darilo med celo zbirko odličnih idej. Pred nakupom je treba torej dobro premisliti.
Koga nameravamo obdarovati?
Promocijska darila se močno razlikujejo glede na to, komu so namenjena. Za široko množico potencialnih strank običajno nabavimo večje število cenovno ugodnih osnovnih daril, ki prispevajo vsaj k uveljavljanju znamke v ciljni publiki. A za ključne poslovne partnerje en izmed masovno izdelanih promocijskih izdelkov seveda ne bo najboljša izbira.
Če izbiramo promocijska darila za poslovne partnerje, se je pametno posvetiti skrbnemu premisleku. Seveda imamo še vedno na voljo nekatere univerzalne možnosti, ki bodo v vsakem primeru zadostile osnovnemu namenu. Tudi poslovni partnerji bodo na primer veseli pisala, le da v tem primeru ne bomo podarili plastičnega kemičnega svinčnika z natisnjenim logotipom, temveč bomo izbrali kakšno prestižnejše pisalo v lični škatlici. Še bolje pa je, da za ključne poslovne partnerje izberemo edinstvene izdelke, najbolje, če so domače izdelave. Pri tem je veliko odvisno od tega, kakšno dejavnost opravljamo – v okviru tega lahko na primer partnerjem izdelamo prav posebna darila, ki imajo hkrati določeno osebno noto oziroma spominjajo še na vsebino poslovnega odnosa.
Vrednost promocijskega darila
O vrednosti promocijskih daril se veliko govori in piše. Hitro se lahko namreč znajdemo v zagati, če povsem zgrešimo pričakovani cenovni razred – če na primer partnerja obdarimo s kakšno drobno malenkostjo, on pa nam ob isti priložnosti podari bistveno bolj dragoceno darilo, ali obratno.
Ni pa to edina možna nevšečnost. Čisto možno je, da bomo z izbiro predragega darila naleteli na nekatere nevšečnosti pri finančni upravi. Darila se namreč v mnogih primerih štejejo pod obdavčljiv dohodek, možno pa je celo, da se smatrajo za podkupnino. Za promocijska darila tako tudi za pomembne poslovne partnerje glede vrednosti veljajo določene omejitve, ki jih ne moremo kar spregledati. Še vedno pa imamo dovolj svobode, da lahko najdemo idealno darilo za prav vsak primer.