Pisarniški material je lahko precejšen strošek za podjetje. Kako pri nakupu pisarniškega materiala prihraniti? Potrebno bo nekaj organizacije in načrtovanja. Pogosta napaka v podjetjih je, da nakupijo velike zaloge materiala in ne nadzorujejo porabe. Pisarniški material, ki leži na policah nenadzorovan hitro začne izginjati neznano kam. Zakaj bi pravzaprav kupovali drage zvezke in nalivnike za naslednje šolsko leto, če jih lahko odnesemo iz službe, ko bo šef gledal stran? Če nimate podatka, koliko materiala se dejansko porabi za namene dela v vaši pisarni, verjetno ne boste opazili dodatne porabe. Kjer je takih zaposlenih več, se lahko mesečni stroški materiala po nepotrebnem povečujejo. Za nakup pisarniškega materiala po udnih cenah, kliknite na povezavo pisarniški material akcija.
Z vodenjem nakupov in mesečne porabe bomo hitro opazili, če bi se stroški nenadoma povečevali. Pisarniški material naj ne bo na vidnem mestu in naj se med zaposlene deli po nekem ključu, ki ga boste sami izbrali glede na vašo dejavnost. Jasno je, da bodo tajniki porabili več lističev za označevanje in barvnih pisal kot programerji.
Najbolje je, da za ves pisarniški material zadolžimo eno osebo, ki bo odgovorna za nakupe, evidenco in razdeljevanje. Če nimamo več sto zaposlenih, bo ta oseba verjetno hitro opazila, da kdo porabi nenormalno količino barvnih svinčnikov.
Mnogo prihranimo tudi če kupujemo pisarniški material v večjih količinah naenkrat. Pri tem se lahko pogosto dogovorimo za kakšen količinski popust. Večje embalaže enakih izdelkov se običajno cenejše kot kupovanje posameznih nalivnikov ali svinčnikov. Potrebujemo pa seveda malo suho skladišče, kjer bomo vse to hranili pod ključem.
Vredno je tudi premisliti, katere vrste pisarniški material dejansko potrebujemo v pisarni. Verjetno lahko precej zmanjšate porabo papirja in tonerjev, če preklopite na brezpapirno poslovanje. Marsikatera evidenca je lahko na voljo le nekje na internem omrežju, do nje pa omogočite dostop le tistim, ki jo potrebujejo za delo.
Naj pisarniški material ne bo prevelik strošek. Preverite vaše potrebe in običajno porabo ter naročite večje količine naenkrat. S tem boste prihranili tudi na času.